Lite nytt under konstruktion

Nu ritas det för glatta livet. Har ju som sagt lite o få till innan sommaren, desutom så tänkte jag ha något alldeles nygjort till kommande utställning till Advents utställningen, får se hur det blir med det om jag hinner. Allt som ska va med där ska lämnas in imorrn....tror jag, eller så var det på Fredag...hmmm...kanske bör kolla upp det haha.

Iaf så lovar jag att komma med info om den utställningen imorrn under dagen.

Idag så har jag jobbat lite med Elvis och en hästrackare, just för att testa på något annat.
Dom båda är långt ifrån klara men det är en början.

Elvis behöver en massa justeringar för att få till ansiktsformen som försvann lite under skuggnings arbetet, sen behöver den städas o dom flesta linjerna behöver snyggas till.
Detta kommer att sno alldeles för mycket tid, så jag kommer helt enkelt att kassera denna och börja om från början.




 



O så va d hästrackarn då:
Precis börjat på denna...




Lillemor Nordström

Du är verkligen duktig på det där du Fredrik:) Såå fint du gör.

2010-11-24    08:29:52
Grodan

Presentkortet kom i dag :) Tack! :)

2010-11-25    18:34:50   URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
 Namn


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar

        Kom ihåg mig?