Tävling :)

Ikväll vid 19 tiden kommer nästa bild i tävlingen och under morgondagen kommer sista bilden ut.
På Lördag kommer vinnaren att koras. Så det börjar dra ihop sig! Förste person som kommer med rätt svar kommer att vinna...

Just nu så jobbar jag på en beställning som kommer bli den största beställningen jag tagit emot.
Det är ett familjeporträtt på A3 format...dvs skapligt stort :)
Ev så kommer det ut en bild när det är klart, om beställaren tillåter.



Övrigt är att jag precis blivit klar med ett annat porträtt som inte kommer läggas upp förrän personen ifråga kan leverera beställningen till utsedd person. Men när det är gjort kommer den läggas upp omgående.
Tant Kim | Design

Vilken snäll kommentar. :D Tack så mycket. :D Ja det är verkligen ett stort arbete jag gjorde åt dig. :D Mitt störta hittills och hoppas på fler liknande designer i framtiden. :) Det är ju detta jag vill arbeta med i framtiden. ;)

2010-10-14    09:28:54   URL: http://tantkim.blogg.se/
 Namn


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar

        Kom ihåg mig?