TV4, jobb, träning och en jävla massa knepigt...

I förrgår var jag med frugan till den kungliga hufvudstaden och kikade på inspelningen av Hellenius hörna, var faktiskt riktigt kul! Janne Josefsson var inbjuden gäst, och han var fasen en riktigt rolig prick.
Sen bar det av i lugn takt mot Mästersamuelsgatan för en bit mat. Upplevelsen där var egentligen inget märkvärdigt i min värld men frun däremot var i eld och lågor och upplevde för henne en helt ny värld.
Var en riktigt trevlig resa som jag gärna gör om snart igen, är ju inte så ofta man får egen tid med frun :)



Ni kan ju läsa hennes syn på denna resa här: www.mommyrocks.blogg.se
(vill bara poängtera att en annans verkliga uppfattning om saker o ting inte alls behöver avspegla verkligheten...typ bilfärd o så hahaha)

Har faktiskt inte hunnit med o rita så mycket dom senaste dagarna, men snart blir jag långledig då jäklar! Idag blir det bara jobb och träning. Var aldeles för länge sedan man stog i gymmet o slet...jag säger som fruns gode vänn...nu jävlar ska det mosas på gymmet!

Liten fundering jag har kring den världsbild som råder...hur skulle det se ut om tex: Ica:s personal skulle börja med vägbyggen, byggarbetare tar tandläkarnas jobb, tandläkarna börjar flipp hamburgare på donken o donkens personal tar helt sonika över polisens arbete. Spännande kan tyckas, bör iaf vara det för donkens personal, men iaf.
Anledningen till detta är att det just nu råder en stor undran över vad jag själv jobbar med o hur i hellvete tjänstemän tänker!!!!!!! blir så less!! Just nu pågår en upphandling på min arbetsplats...o jag lovar, minstingen hemma på 5 år skulle göra det mycket bättre än dom överbetalda tjänstemän som nu har hand om ärendet gör det!!
aja, nog om det, tror ni förstår poängen med det hela...har man jobb som skomakare så antas man ju jobba som det oxå...





Vill åter igen påminna om tävlingen som pågår... :) inte så jätte lång tid kvar nu. O som sagt, man behöver ju inte ha en egen blogg för att delta. Kika under kategorin "tävlingar"
Frugan

Vill påpeka till alla läsare att den VERKLIGA versionen av våran resa finns på min blogg ;) hahaha

Men trevligt hade vi definitivt!!!

2010-10-28    08:20:18   URL: http://mommyrocks.blogg.se/
Fredde

haha, ja det var riktigt trevligt. Men det råder helt klart olika uppfattningar om tex bilresan, jag körde ju faktiskt som en gud....om man frågar mig då hahaha :)

2010-10-28    08:22:48
 Namn


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar

        Kom ihåg mig?