tyst?

Nu har det (som vanligt) varit rackarns tyst här ett tag nu, o ja, det finns en massa anledningar, typ en liten "home makeover" som jag o frun pysslat med, den hemliga beställningen har jag strulat till och har fått börja om från böjan på den. Detta gjorde jag igår, o den tavlan skall snart levereras....skitkul!! Saken hör till då att det är enskapligt stor beställning (ja iaf i mina mått mätt. Så det kommer (som vanligt) bli några högintensiva dagar framöver. Samtidigt så är det ju lite mer att göra hemma med tanke på lilla Troja som kräver lite mer uppmärksamhet :)

I skrivande stund har jag nu 148 dagar kvar till utställningen och vet ni vad? Jag har inte hunnit med o gjort någonting till utställningen. Detta bådar INTE gott för framtiden. Men har dock inga planer på att ge upp än.
Utställningen kommer at bli av, på ett eller annat sätt...

Snö har vi fått oxå, fick skotta i 40 minuter innan jag fick ut bilen från garageuppfarten!!! Skitskojj...4 på morron....IIIIINTE!!!

 Namn


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar

        Kom ihåg mig?