Dille på färg!

Ja nu under sena kvällen gick allt åt skogen som jag höll på med, så vad gör man då i ren frustation?
jo, man experimenterar lite, totalt fel tid o göra sådant nu när allt är enomrt tidspressat, men vatusan, måste ha lite kul ibland oxå.
Jag har fått total dille på färg idag efter House, inte minstarka sida alls då jag knappt har testat det tidigare.
Speciellt inte me o kladda med vatten, så nu va första gången...

Nu är ju inte detta klart på långa vägar, men lekte lite med det ja hade hemma, vatten, fruns sminkpensel o lite färg haha :)
Får se om jag fortsätter med denna eller ej...


Morsan

Men den blir ju superhäftig..........

Keep up the good work

2011-06-16    15:43:16
Lina Börjesson

Min sminkpensel!!!!! Det förklarar varför jag aldrig får samma fär i ansikte som det är på sminket!!! Den har mellanlandat i ditt ritande alltså?????



hmmmmmm..



Men fin blev den iaf!

2011-06-19    16:31:08   URL: http://mommyrocks.blogg.se/
 Namn


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar

        Kom ihåg mig?