Åter tillbaka till verkligheten...

Nu har det varit väldigt dött från min sida ett tag här på bloggen, anledningen är att jag har varit bortrest.
Men nu är man åter tillbaka till verkligheten efter att ha varit ute i skogen o fryst i regn o rusk i gröna kläder.


Nu börjar det bli hög tid att återuppta arbetet på dom beställningar jag har. Tyvärr så kommer jag få börja om på Davids beställning då papperet är helt fel för ändamålet.
Att man aldrig lär sig, när man märker att det börjar gå utför med något, se då för tusan till o avbryta verksamheten o börja om!! neeej då ska man va så jäkla envis o försöka iaf...totalt bortkastad tid!! 


2 saker som är på tapeten:


Jag kommer vara sponsor av "Mamma Blogg galan" grymt skojj!!
 Kika in detta här: http://mammagala.se/


och i advent är det dax för en samlingutställning via Östhammars Konstnärsförening som jag kommer att närvara på.
Har funderat på vad jag ska ställa ut, men jag tror att 4 tavlor skall ut. 
2 spikade är Angelina Jolie samt Michael Jackson som ägaren snällt kommer att låna ut :)
dom 2 andra är osäkra i nuläget. 

Återkommer med mer info om det inom kort...


 Namn


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar

        Kom ihåg mig?