jobb, träning och Allers

Dagen har spenderats sittandes på verket, kan ju säga att variationen på arbetet är ju minimalt, fast med 10-15 minuter till jobbet är ju det överkommligt!! man sitter ju mest still.
Har läst 1 nummer av en gammal Bilsport, Vetenskapens Värld, 3M och...nej jag skämtar inte, Allers!!!  Allers är en fruktansvärd tant blaska utan dess like!!! men jag har fasen läst den, allt från recept på kakor till hur man virkar...ja va fasen ska man göra då efter att man läst den enda Bilsports tidning på verket trettioelva gånger!!!
Ha då i åtanke att detta är gjort på 11 timmar!!! Lusläsning på hög nivå!! Oavsett vad...jag läser, det får tiden att gå.

Nu har jag iaf  precis kommit hem från kickboxnings träningen, sjuuukt roligt. Blev 1,5 timmar sparring idag.
Det roliga i det hela är att vi var 3 stycken på träningen, jag, en muskelknutte på 110 kilo o en 110 kilos hockey snubbe.
Måste ha sett sjukt roligt ut när Börjesson ska försöka puckla på dom här herrarna när man väger typ 30 kilo mindre...dom far fram som ångvältar båda 2...man har fan inte en chans...men d e kul...men d gör ont hahaha....

nä, sova dax...måste ju ladda upp för morgondagen...har kikat på tidningsutbudet som finns kvar att gå igenom innan jag gick hem, Se & Hör o nån annan tidning som jag inte kommer ihåg namnet på, men man kunde iaf läsa sig till hur man får till en otroligt snygg make up o hur man ragga på krogen.
I just detta nummer av tidningen skulle det även ingå läppstift, har dock inte sett den, måste ha varit nån annan som tagit det...
Sen får jag heller inte glömma att det faktiskt fanns en utgåva av Annonsbladet (en liten lokal tidning) sedan i sommras...jag menar,  polisrutan e ju en höjdare
 Har starka och allvarliga fundringar på att ta med mig en bok.
Micki

hahaha vad roligt.. Allers.. Jaa, det är en spännande tidning det! (;

2010-11-05    12:48:09   URL: http://mickikarlsson.blogg.se/
Åsa

Vad gör du på verket egentligen? Jobbar du på brand?

2010-11-06    13:19:32   URL: http://www.pysslamera.se
Fredde

Nej jag är tillfälligt inlånad som skyddsvakt, och så länge green peace håller sig lugna så är det inte så mycket att göra ;)

2010-11-07    11:34:42   URL: http://progressingartworks.blogg.se/
Åsa

Hahaha! Ja, vilket pådrag det var när dom var där och klättrade. Såg den fina gamla brandbilen när polisen körde bort den.

Bor inte långt från verket nämligen. Har jobbat där också, men det var ett par år sedan nu.

2010-11-07    11:47:03   URL: http://www.pysslamera.se
 Namn


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar

        Kom ihåg mig?