Sista tävlingsveckan

Nej jag har inte dött...men bara nästan, dom senaste dagarna har jag riskerat liv och hälsa för familjen!!
Jag har varit uppe på taket o vinglat o försökt fippla med tv-antennen flertalet gånger, och idag lyckades jag!
Helt otroligt, men nu funkar fasen alla kanaler....än så länge iaf :)


Har även börjat på ett nytt jobb, just nu jobbar jag på att bli radioaktiv på Forsmarks kärnkraftverk.
Kommer förmodligen kunna extraknäcka som belysningsstolpe i grönt skimmer ute i Valöskogarna framöver.

 

Denna logga har frun knåpat ihop åt mig, den kommer att användas på andra sidor etc i reklamsyfte.
Mycket stilig tycker jag!!


Glöm nu inte att detta är den sista veckan på utlottningen!!!!
Busenkelt att delta, länka bara till detta inlägg:

Utlottning

Antingen från din facebook eller blogg och väldigt viktigt:
glöm ej att kommentera under utlottningsinlägget att du länkat!!

 Namn


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar

        Kom ihåg mig?