Utställningar....paaaaaaniiiiiiken sprider sig

Nu jäklar händer det grejjer, dock inte inom ritandet men inom planeringar inför kommande år och slutet av detta år..

Som jag nämt tidigare så kommer jag att delta på samlingsutställningen i advent i Östhammar (mer info inom kort)
sponsringen av Mammablogg galan som kommer bli en riktig höjdare!

Det absolut största händelsen som är i planeringsstadiet just nu är att jag har som mål att ha en egen utställning på Bruksgården i en vecka under Juli månad.
Efter en liten men högst vetenskaplig beräkning (som jag o frun har gjort) behövs ca 30 tavlor för att fylla lokalen.
Den lilla haken är att jag har i skrivande stund ca 5 tavlor klara. (några tavlor tänker jag helt sonika låna från dess ägare då jag tycker dom platsar på en utställning)

Det roliga i kråksången är följande:
För att nå detta mål så MÅSTE jag göra ca 1 tavla/vecka med start idag och med slutmål V.28 alt V.29...
Som ni alla vet så är ju mitt arbetstempo ca 1 tavla i kvartalet...så detta kan bli fruktansvärt spännande.
Jag känner absolut ingen panik inför detta....

Så nu behöver jag allas hjälp...vad fasen ska jag rita o ställa ut??!!
Lämna gärna förslag via kommentarer!!!

Tanken är iaf att utställningen kommer att vara i en vecka.
Första dagen kommer det hållas en VIP kväll för inbjudna, resterande tid är det öppet hus.

Hur som haver, det kommer bli en kul utmaning...

Elisabeth L

Jag har ett foto från webben på två korpar som flyger...skulle vilja ha dem tecknade med små barn på ryggen...till min barnbok. Kanske vore nåt?

2010-11-18    22:06:35
Elisabeth L

Jag har ett foto från webben på två korpar som flyger...skulle vilja ha dem tecknade med små barn på ryggen...till min barnbok. Kanske vore nåt?

2010-11-18    22:07:11
Grodan

Det fixar sig ska du se :)

2010-11-19    12:15:55   URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Anonym

Grodan: Tack tack, jag hoppas på d iaf :)



Elisabeth: Det låter som en kul grej :)

2010-11-23    09:45:50
 Namn


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar

        Kom ihåg mig?