Flyttstök

Nu börjar det ordna till sig med flytten, nästan allt är där det ska vara, bortsett från ett 10 tal flyttlådor :)

Problemet just nu är att internet inte är fixat till kåken i skrivande stund...så det kommer tyvärr inte bli så jätte mycket uppdaterat dom närmaste dagarna, hoppas på att det löser sig snarast. Har ju lite nytt som måste upp på bloggen :) Allt från beställningar till min lilla rithörna som jag e sjuuukt glad över. En stor del av huset är nu tilldelat endast för ritande verksamhet!

Men som sagt, så fort jag får tillgång till en dator som jag kan grejja med bilder på så ordnar jag en uppdatering...
nu tror jag att jag måste återgå till jobbet... :)

Viki

Sv; Tack! :D Haha ja, fast nuförtiden är det att rita hästar som gäller! Sett mina hästteckningar? ;)

2010-10-18    17:25:12   URL: http://vikisblogg.blogg.se/
Viki

Det enda jag kan säga om dina bilder, underbara! :D

2010-10-18    17:25:35   URL: http://vikisblogg.blogg.se/
Fredde

Tack så mycket.



Ja jag tog mig en titt, och tycker du lyckats enormt bra. Färgerna är ju kanon!!

2010-10-18    17:30:30
 Namn


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar

        Kom ihåg mig?