Nya sidan med lite nya finesser!

Nu är den nya sidan här och jag är enormt nöjd med den.
Stort tack till Kim Palmäng för ett enormt bra jobb!
Henne kan jag varmt rekomendera till alla som vill piffa upp sin blogg.
(Länk till henne finns längst ner i menyn till vänster)


Och sen ett stort tack till min kära fru som gjort detta möjligt och stöttar mig i det jag gör.



Under kvällen har jag lagt till några kategorier.
Till salu, där lägger jag ut dom alster jag just nu har till salu helt enkelt.
Steg för steg, är en kul kategori för att se hur porträttet faktiskt växer fram.
Tävlingar, där kommer jag då och då lägga ut tävlingar av olika slag. En pågår faktiskt nu!!!


Det jag arbetar med just nu är tyvärr inget jag kan publicera, eftersom alla beställare själv får avgöra om det ska publiceras eller ej.
Men jag har fått flera beställningar nu och det känns kanon. Kul att det finns ett intresse för det jag gör.
Framöver har jag en del beställningar som är lite större än vad jag tidigare gjort också.
Men det är utmaningar som gör att man hela tiden utvecklas, så det är välkommet!


Lämna gärna en liten kommentar när ni kikat in så jag får veta vad ni tycker om nya sidan!
Allt från ris till ros och förslag på förbättringar!

Och glöm inte tävlingen som nu pågår!!!!
http://progressingartworks.blogg.se/blogg/2010/october/tavlings-start-del-i.html

Frugan

Det var så lite så.. Du har talang som inte ska kastas bort!!

2010-10-12    21:43:07   URL: http://mommyrocks.blogg.se/
 Namn


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar

        Kom ihåg mig?