jävla blåbär!!!!

Nu sitter jag och ritar som aldrig förr, tänkte ta en kort paus genom att göra ett litet inlägg och kasta upp det jag pysslar med just nu.



Inget av det ovanstående är färdigt än, lite småjobb kvar på båda, men släpper dom ett tag och har nu påbörjat lite annat.

Bilen skulle ha varit i storleken A4 och det skulle göras bakgrund o hela kittet...men när jag satt och ritade på bilen så kom jag påatt jag blev sjukt sugen på glass....med blåbär till...sagt och gjort, jag tinade upp blåbär o skopade upp lite glass och satte mig vid ritbordet o käkade. På någe vänster så lyckades jag drälla blåbär på bordet, vilket jag inte märkte, och av någon anledning la jag en linjal i det där kletet...
När jag var nöjd med mitt glass o blåbärsätande så fortsatte jag rita och behövde sedan en linjal, jag har 5 linjaler på bordet, naturligtvis valde jag linjalen med blåbärsklet på o la den på papperet!!
Perfa...blåbär överallt och några timmars jobb åt hellvete!!
Fick sedan klippa bort större delen av papperet...bilen klarade sig dock, men att hitta en ram som har utseendet som en widescreen tv är då fan inte lätt att hitta...
behöver jag nämna att även bilden ovan på hammaren oxå blev utsatt för linjal klet?...den blev oxå tillklippt och mindre...

aja, slutkäkat vid ritbordet iaf....
 Namn


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar

        Kom ihåg mig?