pennor, inte så jätteviktigt.

Satt o tänkte idag på pennor o dess betydelse för mitt tecknande och kom fram till att pennorna inte alls är så viktiga. visst, pennornas kvalite och utformning har visss betydelse, men långt ifrån det viktigaste i utrustningsväg för att få ett lyckat slutresultat. så ikväll tänkte jag lista upp den utrustning som jag använder samt inköpsställen och priser, då jag fått många förfrågningar om just detta. Men det blir till kvällen...först måste man göra rätt för sig och klara av en arbetsdag...som jag egentligen inte har tid med!! Måste bli klar med Big Brother tävlingen, o en massa annat! Åter kommer till kvällen....
börjesson

Ha lite överseende med att texten ser ihopklämd ut och är en aning grötig. Skriver inlägget via mobilen och genom html formulär...

2011-05-26    07:19:36
 Namn


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar

        Kom ihåg mig?