Många nya projekt med en spännande framtid!

Just nu har jag många bollar i luften samtidigt med några nya projekt och experiment.
Jobbar inför dom 2 kommande utställningarna i Östhammar och Filipstad.
Har även lite nytt material som jag testar mig fram med, bla så kommer jag ev börja mer och mer med färg. Dock kommer fokus fortfarande ligga på svartvitt, men det är rätt kul och bryta av lite ibland. Det jag använder just nu är Derwents Inktens serie, rätt häfftigt och precis som seriens namn så är färgerna rätt så intensiva :)
Nu har det även visat sig att jag inte (just nu iaf) är nån vidare kung på färg...men tanken e att jag ska bli det hahaha)

Sen kommer jag även börja på en ny bil, känner att det fattas några märken i samlingen...mer om det efter att jag blir någotsånär färdig med en staty som jag precis börjat på...




 Namn


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar

        Kom ihåg mig?