Nu jäklar...

Nu jäklar är det dax för nya tag när det gäller bloggandet!
Det som är på tapeten just nu är att jobba inför den stora utställningen som jag kommer ha i sommar.
Förberedelserna är på gång och jag Lina har kommit på några riktigt bra teman som jag kommer jobba på.

Anledningen till att jag inte skrivit på ett tag nu är att jag jobbat och avslutat den senaste beställningen, det stora familjeporträttet. porträttet var en rejäl utmaning för mig, så det tog enormt lång tid att få det klart.
Men nu äntligen är den klar och levererades i förrgår :)
Detta är resultatet:








Sen ska jag även, som sagt tidigare, göra klart David oxå, eller rättare sagt, börja om från början...

Nej, nu bär det snart av till jobbet...får hoppas på att det inte blir fullt lika kallt som igår natt, att vara ute en hel natt i -15 o snålblåst e fasen inte kul. Nog för att inte -15 är sådär jätte mycket, kunde ju vara värre och mycket kallare. MEN -15 o en luftfuktighet som en dränkt tvättsvamp är INTE kul!!!
 Namn


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar

        Kom ihåg mig?