Födelsedag och bröllopsdag...

Idag fyller min kära fru Lina år och så har vi bröllopsdag idag :)
Så fika o mys med familjen står på dagens meny!

Kika gärna in på hennes sida, finns under länkar.

Just nu har jag 2 beställningar som ja jobbar på. Ena är på en god vänn under
hans Affe resa med NBG, samt ett familjeporträtt.
Sen tänkte jag börja med en egen grej som är Heroes inspirerat på A3.
Inte så ofta jag gjort något på A3, så det blir en bra övning på stora format.
Funderar även på att hitte på någe för er som kikar in här på bloggen. Kanske en tävling eller nå annat...ska fundera lite på det så återkommer jag. Måste stöka undan lite med beställningarna först :)

Nä, nu blir det kaffe o lite röjj innan frun kommer hem från jobbet...


Linda

Jaaa mer tävlingar!! Hihi.

2010-10-22    11:55:56   URL: http://crazymother.blogg.se/
Tant Kim | Design

Grattis till frun din. :)



Tack för ditt svar på frågorna. Dock är jag inte bäst på att förklara hur jag gör vissa design saker, en sak är säker, jag kommer aldrig bli en lärare. Har dåligt tålamod för det. ;) Men kan försöka när jag har tiden. Nu har jag studier upp över öronen. -..-



Ha det gött.

2010-10-22    13:50:11   URL: http://tantkim.blogg.se/
Viki

Grattis! Du är en av dom som vann dagens blogg! :)

Det förtjänar du, för du har en GÅVA när det gäller att teckna! Jag tror att många inspireras av dig, det gör iallafall jag! :)



Kramar!

2010-10-22    20:21:55   URL: http://vikisblogg.blogg.se/
 Namn


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar

        Kom ihåg mig?