Tiden skenar iväg!!!

Nu va det en skapligt länge sedan jag gjorde ett inlägg här, men ville bara säga att jag inte slagit av inför utställningen, tvärt om, jag har haft fullt upp!

Just nu jobbar jag på en Mustang, den har hitintills tagit sjukt lång tid, bara det grundläggande skissarbetet tog nånstans mellan 7-8 timmar. Har jobbat med skuggning nu i ca 4 timmar och har egentligen bara börjat!!!
Är så fruktansvärt många steg innan den blir klar, men tror att den kommer bli hyffsat speciell när den väl blir det, hoppas bara jag hinner till utställningen!

Innan Mustangen fick jag för mig att göra en enklare skiss av domkyrkan i Uppsala. Med enklare menar jag att jag drog ner på detaljnivån rätt rejält o höll den hyffsat clean.


Glöm nu inte utställningen som öppnar dörrarna i 9/7 13:00 i Bruksgården Harg! Greppa några kompisar och åk dit!!! 






 

 Namn


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar

        Kom ihåg mig?