Utställning slut...nya utmaningar följer...

Nu är utställningsveckan över och det med ett mycket bra resultat.
+450 besökare under veckan, tavlor sålda och +10 beställningar har kommit in, så nu finns det jobb!

Under morgondagen kommer jag uppdatera "galleri" sidan samt galleri sidan på Facebook då dom inte varit uppdaterade på väldigt lång tid.

Ska även börja med dom beställningar som legat i vila inför och under utställningen.
På måndag ska jag även titta till möjligheterna för framtida utställningar...

Har under veckan fått in mycket bra feedback på tavlorna, även lite tips och idér för framtida teckningar.
Så just nu har jag sjukt mycket inspiration som måste ut!!!!

Har även lite funderingar på att dra igång en liten tävling...
Är nämligen så att jag behöver en "logga" till "progressing artworks" och är det något jag är sjukt dålig på så är det att skriva o göra loggor...så alla ni som är kungar på detta kan ju fundilura lite så ska jag fundera ut någonting i tävlingsväg. Kan nog tänkas en tavla i pris eller liknande :)
Återkommer med detta....
Yvonne

Resultatet av din utställning blev bl.a. att jag fick en urläcker födelsedagspresent :) Jag är i Stockholm just nu, kommer hem till Öregrund på måndag och hämtar min present på Ekan på tisdag.

Jippie!!!

Ha en skön helg!

/ Yvonne

2011-07-23    15:20:15   URL: http://oregrundarbloggen.blogg.se/
 Namn


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar

        Kom ihåg mig?