House MD

Under kvällen så har jag färdigställt en tidigare påbörjat projekt på House o hans team. Den blev aldrig klar för den blev helt enkelt inte bra. Nu dammade jag av den o försökte görna något vttigt av den. Detta är verkligen ingen studie i detaljer och "foto identiskt" tecknande, den är som den är helt enkelt...man ser vad det föreställer och inte så mycket mer :)

Men va tusan, allt är jäkligt litet o det har trillskats ändå från start, så nu skiter jag i denna och går vidare!


 

Blomster

ojojoj va bra den blev! Måste säga att den skulle hänga bra bredvid min tidigare House ;)

2011-05-29    14:40:16
Fredde Börjesson

haha tackar. Du får glida ner till utställningen i Juli o slå på stort :)

2011-05-30    13:43:21   URL: http://progressingartworks.blogg.se/
 Namn


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar

        Kom ihåg mig?