Mamma Blogg Galan 2011

I helgen som var gick mamma blogg galan 2011 av stapeln och jag var stolt sponsor innan eventet och ännu stoltare efteråt. Min fru var gäst där under helgen och kom hem som en ny människa, så evigt tack till Lina, Mikaela och Johanna!

Jag sponsrade med tre presentkort med ett värde av 1500 kr/st och tre mammabloggare har nu vunnit dessa. Stort grattis till er! Och hör av er till mig med era tankar och funderingar av porträtt som ni vill få gjorda.




Bild från vinstbordet


Och till arrangörerna av Mamma Blogg galan 2011 så kommer jag även göra ett porträtt av dom, som ett stort tack för ett bra samarbete och väl genomförd helg. Så ni är välkomna att skicka bilder till mig så ska jag se vad jag kan göra.


Nu ska jag återgå till mitt tecknande inför kommande utställning i sommar. Jag har verkligen hittat en glöd som jag spinner på nu, riktigt kul är det. Ska försöka skicka upp lite bilder framöver men inte allt för avslöjande, man vill ju ha lite godbitar att bjuda på vid utställnings tilfället sen.



Johanna

Du är grym och tack för att Du var med på " vår " dag! Det ska bli jätte spännande att få ett porträtt!!!

Ha det gott! Mvh Johanna

2011-05-10    16:30:05   URL: http://karleksallen.blogspot.com
 Namn


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar

        Kom ihåg mig?