Nya prylar!

Nu har det handlats in lite nya saker som jag behöver, så med lite tur skall det ritas till kvällen.
Prylarna är inköpta hos Alunda Ramverkstad.
Sjukt bra ställe som har allt och lite till. Det som inte finns beställs hem direkt. Riktigt bra priser desutom!

Anonym

Jag köper också mitt material hos Alunda Ramverkstad - killen där är riktigt cool och haar som du säger bra priser =D /Elisabeth

2011-10-20    09:41:59
Fredde

Ja han e ju hur grym som helst och så fruktansvärt "service minded" Det han inte har hemma, beställer han hem direkt, och är det något som han inte hittar i alla sina pärmar så ringer han direkt till tillverkaren och letar tag på prylarna!



Rena guldgruvan det där, helt ovärderligt för en annan då andra alternativ är att köpa hem grejjer via nätet till högre priser och hos flera återförsäljare då en nätbutik i 100% av fallen inte har allt jag behöver.

2011-10-20    19:47:36   URL: http://progressingartworks.blogg.se/
 Namn


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar

        Kom ihåg mig?