Nya tider

Det är lite planer på gång för Progressing Artworks framtid och det är spännande.

Progressing Artworks har blivit mer än vad jag hade kunnat tro och jag är så tacksam för den respons jag får på utställningar, bloggen, mail, facebook osv. Det motiverar mig och får mig att ta ett steg framåt nu.

En del i utvecklingen och för att komma vidare är ett nytt namn. Namnet som är nu är för långt och för svårt, flera har anmärkt på det och jag tar till mig den kritiken med tacksamhet.

Under en tid har jag funderat på ett nytt namn men har inte funnit något som känns 100%.

Så nu ber jag ödmjukt om hjälp med detta.

Något som jag anser vara viktigt med namnet är:

1. Lätt att minnas
2. Kort

(och inte som nu när namnet är lika långt som nationalencyklopedin!)
3. Internationellt


Ni som läser detta får gärna kommentera med era förslag (gärna under detta inlägg så att förslagen blir samlade på ett ställe) och även hjälpa mig sprida det via bloggar, facebook och liknande sidor.

Skulle vara evigt tacksam!

Blomster

BirdieArt. Kna dom misstolkas som att du bara ritar fåglar haha.

2011-10-27    00:26:58
Anonym

Här kommer några förslag:



Black&White Art

Charcoal Art

Drawings

Draftsman ( betyder eg konstruktionsritare )

Work of Art

Form of Art

Art form

Craftsman

Draughtsman

Sketch Pad/Block



Kanske ger uppslag till några egna ideér

Kram/Elisabeth

2011-10-27    10:08:30
 Namn


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar

        Kom ihåg mig?