Massa blandat gammalt och nytt...

Detta tog längre tid än vad jag tänkt mig, men den börjar nu iaf bli klar. Denna skall skickas till Filipstad för upptryckning i x antal exemplar för utgivning. Tanken är även att göra andra porträtt på personer med anknytning till Filipstad inom kort.




Har även levererat en beställning. Missade tyvärr att ta en bild innan jag ramade in den. :(
Men har en riktigt kass bild iaf, man kan ju se att det ärmett porträtt men inte så mycket mer...aja...





Innan förra utställningen som jag hade i Öregrund började jag även på ett nytt litet projekt i A2 format som inte blev klar. Lite färg o grejjer som jag försökte mig på. Denna har inte blivit visad här utan enbart på Facebook. Så kastar upp den här oxå...mycket jobb kvar iaf...inte riktigt van vid att jobba med dessa storlekar. Sjukt stort ju för en annan.




 

 Namn


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar

        Kom ihåg mig?